Hodnocení firmy Auto ESA - prodej automobilů

*
*
*
*
*
89 hodnocení
dana-cerna
7.2.2024
*
*
*
*
*

Dobrý den, koupili jsme u vás auto a byli jsme nesmírně spokojeni s vašim obchodníkem Petrem Slánským. Byl milý, příjemný a ochotný. Vše vyřešil k naší spokojenosti. S pozdravem Černá a Kulhánek.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
holcik41
5.2.2024
*
*
*
*
*

Naprostá spokojenost při koupi vozu v Brnē.Chválím Vaše zamēstnance za profesional přístup ke klientúm. Vše probēhlo hladce k mé plné spokojenosti. Díky. Holčík Brno...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
katerina.michalkova
2.2.2024
*
*
*
*
*

Nikdy více! Dle Vašich komentářů, je vše pravdivé. Nevíte co podepisujete, v protokolu o absolvování zkušební jízdy, kterou podepíšete, pak do e-mailu přijde pdf o 3 stranách vypsaných všech možných vad vozu, které jste vůbec neviděli. Auto má po kontrole přidrátovaný rezavý výfuk, teče olej atd. Reklamace samozřejmě zamítnuta a ani snaha nabídnout slevu.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
zdeded
31.12.2023
*
*
*
*
*

Jak jsem kupoval své deváté auto AUTO ESA je profi firma s promyšlenou psychologií prodeje. Výhodné nabídky, slevy, záruky. Vlastní prodej a jednání se zákazníkem je slušné, ale pozor vyčerpávající. Většinou se něco dohledává, vysvětlují se neplněné sliby a nabídky a v pauzách vždy zákazník čeká u kafe nebo v areálu. Při jednání o koupi jednáte s třemi až pěti lidmi. Prostě vyčerpávající. Po cca třech až čtyřech hodinách vyřizování formalit, vás převezme referent smluv a při nepřetržitém vysvětlování nutnosti různých formálních potvrzení, vám předkládá listy k podpisu ( na přečtení toho co podepisujete by jste měli mít cca dvě hodiny) jste již unavený a tak vlastně podepisujete s rychlým komentářem referenta . Do ruky dostanete kupní smlouvu bez faktury a pojistnou smlouvu. Ostatní vám pošlou na e-mail. Suma uvedená ve smlouvě neodpovídá fakturované a dokonce objevíte ve faktuře služby, které jste nepožadoval. Např. : Povinná výbava vozidla s logem autoesa za 499,-Kč, ačkoliv prodávaná vozidla tuto výbavu většinou mají, nebo GPS monitoring, ve smlouvě 3995,-Kč včetně DPH, na faktuře 4999,-Kč. Bez schopnosti finančního specialisty esa zdůvodnit tuto částku ! Ještě k esem avízovaným výhodám . Při reservaci vozidla vám nabízejí až 30 000,-Kč slevu a potvrdí vám ji na e-mail. Není samozřejmě vymahatelná, tak že v reálu prakticky nic. Dále uvádějí 20% slevu na havarijním pojištění při GPS monitoringu. Banky dávají max. 15%. Při nabídce koupě vozu s kombinovaným pohonem-hybrid, uvádějí 50% slevu na silniční známku a úlevy při parkování ve městech, ani jedno není pravdivé ! Rozdílné částky , tedy vyšší, ovšem nejsou tak vysoké aby vám stály za žalobu a na reklamaci pracovníci esa prostě odpovídají sliby nápravy a nic. Mají to chytře vymyšlené i s tím jak probíhá proces prodeje. (jako by zmatečně). K práci předávajícího technika, ochotný, slušný mladý muž, jenž nezná pojem nevím. Na některé mé otázky na které jsem znal odpověď, prostě říkal hlouposti. Pro další detaily jsme prohlédli el.servisní knížku, do které mají přístup jen prodejci a odborné servisy a na e-mail mně ochotně odeslal 519 stránek pdf. Manuálu vozidla. Zkušební jízda cca 10 minut, auto perfektní. Na požadavek prohlídky spodku vozidla na rampě již reagoval nevlídně a nechápal co na tom spodku asi tak můžu vidět ! Leč na rampu jsme vyjeli, při prohlídce začalo auto smutně pípat a počítač oznámil vybití baterie. Auto vyrobené v roce 2021. Šli jsme za management, který prohlásil : Není problém vyměníme baterii za novou. Technik s autem zmizel, za 45 minut přijel s tím, že baterie je vyměněna, ťukl jsem na startér a auto okamžitě bezhlučně naskočilo. S letními reservními koly v kufru jsem odjel k domovu a vyčerpán, zaparkoval v garáži. Auto perfektní. Ráno jsem chtěl vyndat reservní kola. V domnění, že popojedu mně počítač oznámil ,,baterie vybita“, (žádná nová baterie a na původní nebyl otřen ani prach) tři hodiny jsem nabíjel a vyrazil do esa. Omlouváme se, jistě jen nedorozumění. Nyní skutečně baterii vyměnili (opravdu nová s o 6Ah nižší kapacitou a bez záručního listu) již jsem nereagoval a odjel. Doma jsem vyndal reservní kola a zjistil jsem, že při doslovném házení reserv do kufru vozidla mně odborníci z esa urazili ovládací páku od víka původního prostoru reservního kola. (auto je vybaveno kompresorem a pěnovou náplní pro případ defektu kol) Jinak auto zatím skutečně perfektní. Je zřejmé, že to není zásluhou esa. Závěr : Autu esa by asi víc slušel prodej kaprů, škodili by jenom jednou za rok. ./ˇ Ne nekupovat ojetá auta, ale požadovat technickou kontrolu ověřeným servisním technikem, před podpisem dbale číst každý řádek textu, který podepisujete a platit vždy jen na základě předložení konečné faktury.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano11 ne3
pavlikyra
19.12.2023
*
*
*
*
*

Dne 29.11.2023 byl v dealerství AvtoEsa zakoupen vůz Ford Mondeo s nájezdem 197 994 km. Cestou domů (6,9 km) se na přístrojové desce rozsvítila ikonka „motor“. Ráno nasněžilo, auto bylo na letních gumách, takže nikam nejelo. 5. prosince 2023 byla odeslána reklama a fotografie. V reakci na to požádali o potvrzení diagnózy. 23.8.12 udělali diagnostiku, odeslali, v odpovědi požádali o podrobný popis závad a cenu případné opravy. Dne 15.12.23 byla provedena druhá diagnostika a odeslána na stránky "AvtoEsa" s podrobným popisem závad a cenou opravy. Vůz měl v té době najeto 198 139 km. V reakci na to jsme obdrželi odmítnutí opravy těchto závad vozu. Ale máme jednoletou záruční dobu na servis tohoto vozu u autorizovaného prodejce AvtoEsa. Auto najelo 145 km a musí do servisu oprava za 70000(avto stalo 160000)Esa nedoporučuji,

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
klimil
29.11.2023
*
*
*
*
*

Naprostá spokojenost s nabídkou,chováním a vstřícností prodejce i ostatního personálu, s autem také.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne4
Serw
24.11.2023
*
*
*
*
*

Nejhorší autobazar co jsem zažil, něco slíbí a nedodrží. Arogantní prodejce. Nikdy více

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano9 ne0
Pkn1
17.11.2023
*
*
*
*
*

Nejhorsi zazitek pri koupi vozu. Zatajene poniceni od krup, donuceni prepisu z jejich strany za 4000. Na TP si pockate postou za 3 az 4 tydny. Po urgencich si moc nepomuzete. Nasledne zatajena zavada, reklamace je sproste slovo. Vzdyt je to pouzita vec, co chcete reklamovat. No nejvetsi chyba meho zivota pri koupi vozu. Me doporuceni, ani u prodejce nezastavujte. Pokud si chcete precist vse co Vam daji podepsat, tak si na to dejte 2 hodiny, ale.to nedaji zase Vam onia hlavne si dejte pozor, co vse v ramci elektronickeho podpisu podepisujete, protoze Vam nedaji sanci si to vse vklidu odkonzrolovat. Tady by se Coika mela vyradit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano10 ne1
Michal
30.10.2023
*
*
*
*
*

Dne 17.10.23 jsem zakoupil vůz VW Passat a po ujetí cca 350 km začala protékat vodní pumpa. Tudíž jsem vše nafotil a poslal na reklamaci a ta nebyla uznána, že to není skrytá závada. Oháněli se zákony, tak jsem si vše dohledával. No prostě musím opravit auto abych neměl doma hodně drahé těžítko. Jejich přístup úplně nula a už nikdy k ním nepůjdu. První auto co jsem si u nich koupil bylo super, asi jsem chytil zrovna dobrý kus. Tak jsem se rozhodl koupil další u nich. Čekal jsem mnohem lepší přístup když už jsem u nich jednou koupil. Ten to přístupem k zákazníkovi jsem opravdu nečekal. Teď lituji, že jsem nešel jinam.... tohle se opravdu nedělá! Čekal jsem, že by byli aspoň ochotni dát zpětnou slevu abych nemusel platit celou opravu sám, ale z jejich strany nula. Mám i doklad z autoservisu, že to je skrytá závada. Stále reklamace neuznána.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano6 ne1
brachacek
25.9.2023
*
*
*
*
*

JROMÍR. DNE 14.8.2023 jsem z ESA koupil peugeot 308. Obsah 1.6 hdi za 69500kč po slevě 5500kč za olámaný přední levý podběh,rozbité přední levé mlhové světlo,poškozený pravý práh a odřený levý bok. Na to jsem dostal tu slevu. Zkušební jízda dopadla dobře. Druhý den se mi rozsvítil kontrolka poruchy motoru.Známý automechanik mi to dal na diagnostiku a zjistil závadu na filtru pevných částic. V prodejně jsme sepsali reklamaci a přišla mi z ústředí v Praze odpověď že musím do odborného servisu na zjištění závady a kalkulaci ceny opravy. V autorizovaném servisu zjištěna porucha filtru pevných částic,cena opravy 28314 Kč. a komu ještě vadná spojka,cena opravy 21947 Kč. Reklamace neuznává z důvodu že v protokolu je psáno že fpč má životnost 150000km a auto má najeto196770 km. spojka že má limit 100000 km. A u všech položek na autě je doporučená kontrola/oprava nebo výměna.A to je psaný i o motoru,řízení,čepování,rozvodech,nápravách atd. Prakticky o všech součástkách a příslušenství auta. V oddíle IV. kupní smlouvy je navíc napsáno:Celkový stav automobilu- jedná se o ojetý vůz ve vysokém stupni opotřebení,všechny jeho části odpovídají jeho stáří a míře opotřebení a já jsem podpisem se vším sohlasil takže jim to je líto že reklamaci neuznává a že pro mne nemají lepší zprávu. Takže když u nich koupit auto tak jedině se fungováním znalcem protože jejich smlouvy jsou neprůstřelné a zbydou jen oči pro pláč.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano15 ne1
Přidat hodnocení
  • K učilišti 170
  • Praha 10 - Štěrboholy
  • 102 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 9:0022:00
  • Út 9:0022:00
  • St 9:0022:00
  • Čt 9:0022:00
  • 9:0022:00
  • So 9:0022:00
  • Ne 9:0022:00
  • Máme právě otevřeno