Hodnocení firmy Auto ESA - prodej automobilů

Úžasná zkušenost, kdy přímo auto Esa reagovalo na můj inzerát na sauto a pozvali mě na výkupní prohlídku, na kterou hrozně spěchali. I přes trojité ujištění, že se budeme bavit o prodejní ceně okolo 500-520 tis., protože jinak nemám ani zájem jezdit, jsem přijel na výkup, kde mě “uvítal” arogantní pracovník výkupu, kterého práce očividně baví. 25 min zkoumal vůz, na to aby mi nabídl 400 tis, což je údajně maximum. Na dotaz proč mě sem vůbec zvali, proč vůbec tedy prohlíželi vůz, začali od všeho dávat ruce pryč ve stylu “my nic, my nic, to jiní”. Na druhy dotaz - že tedy toto musí přece vědět, jaká je za ně prodejní cena a zda našli na voze tedy něco, co cenu snižuje, mi bylo řečeno, že nic negativního nenašli a že za ně se takto cena pohybuje (i když není zrovna těžké zjistit, že tato cena byla hodně výrazně podražila).
Bez absolutní sebereflexe, pokory, omluvy, že člověka doslova okradou o čas, naopak se samolibým úsměvem a pohledu tak maximálně do monitoru. O kompenzaci nemluvě. Sem už nikdy.

Na podraz narazite hned připrvním kontaktu s inzerátem z Auto Esa...uvádí vždy "akční cenu" která vypadá velmi zajímavě,ale po otevření zjistite,že je to cena na úvěr pro podnikatele. Takže lákají na ceny které v důsledku pro většinu nakupujicích neplatí což je velmi nefér praktika. Dále na rozdíl od druhého velkého konkurenta je velké množství aut bez servisní knížky a dotažených bůhví odkud. Při kontrole.u Cebia jsem pak u většiny poptávaných "super" aut zjistil velmi nákladné opravy což značí,že byla vozidla bouraná.No a nakonec když si auto zamluvíte,zaplatite kontrolu v Cebia tak se dozvite,že auto bylo sice zamluvené,ale prý se mi nebylo možné dovolat takže jej prodali. To se mi stalo několikrát za pár dní. No a nakonec zjistíte,že pokud máte dát za 7 let staré búhví jak slepované auto více jak 300000 tak se vám vyplatí přidat třeba 70000 a máte auto nové se zárukou. Takže moje zkušenost je veskrze negativní.

Dobrý den, koupili jsme u vás auto a byli jsme nesmírně spokojeni s vašim obchodníkem Petrem Slánským. Byl milý, příjemný a ochotný. Vše vyřešil k naší spokojenosti. S pozdravem Černá a Kulhánek.

Naprostá spokojenost při koupi vozu v Brnē.Chválím Vaše zamēstnance za profesional přístup ke klientúm. Vše probēhlo hladce k mé plné spokojenosti. Díky. Holčík Brno...

Nikdy více! Dle Vašich komentářů, je vše pravdivé. Nevíte co podepisujete, v protokolu o absolvování zkušební jízdy, kterou podepíšete, pak do e-mailu přijde pdf o 3 stranách vypsaných všech možných vad vozu, které jste vůbec neviděli. Auto má po kontrole přidrátovaný rezavý výfuk, teče olej atd.
Reklamace samozřejmě zamítnuta a ani snaha nabídnout slevu.

Jak jsem kupoval své deváté auto
AUTO ESA je profi firma s promyšlenou psychologií prodeje. Výhodné nabídky, slevy, záruky. Vlastní prodej a jednání se zákazníkem je slušné, ale pozor vyčerpávající. Většinou se něco dohledává, vysvětlují se neplněné sliby a nabídky a v pauzách vždy zákazník čeká u kafe nebo v areálu.
Při jednání o koupi jednáte s třemi až pěti lidmi. Prostě vyčerpávající. Po cca třech až čtyřech hodinách vyřizování formalit, vás převezme referent smluv a při nepřetržitém vysvětlování nutnosti různých formálních potvrzení, vám předkládá listy k podpisu ( na přečtení toho co podepisujete by jste měli mít cca dvě hodiny) jste již unavený a tak vlastně podepisujete s rychlým komentářem referenta .
Do ruky dostanete kupní smlouvu bez faktury a pojistnou smlouvu. Ostatní vám pošlou na e-mail. Suma uvedená ve smlouvě neodpovídá fakturované a dokonce objevíte ve faktuře služby, které jste nepožadoval. Např. : Povinná výbava vozidla s logem autoesa za 499,-Kč, ačkoliv prodávaná vozidla tuto výbavu většinou mají, nebo GPS monitoring, ve smlouvě 3995,-Kč včetně DPH, na faktuře 4999,-Kč. Bez schopnosti finančního specialisty esa zdůvodnit tuto částku !
Ještě k esem avízovaným výhodám . Při reservaci vozidla vám nabízejí až 30 000,-Kč slevu a potvrdí vám ji na e-mail. Není samozřejmě vymahatelná, tak že v reálu prakticky nic. Dále uvádějí 20% slevu na havarijním pojištění při GPS monitoringu. Banky dávají max. 15%. Při nabídce koupě vozu s kombinovaným pohonem-hybrid, uvádějí 50% slevu na silniční známku a úlevy při parkování ve městech, ani jedno není pravdivé !
Rozdílné částky , tedy vyšší, ovšem nejsou tak vysoké aby vám stály za žalobu a na reklamaci pracovníci esa prostě odpovídají sliby nápravy a nic.
Mají to chytře vymyšlené i s tím jak probíhá proces prodeje. (jako by zmatečně).
K práci předávajícího technika, ochotný, slušný mladý muž, jenž nezná pojem nevím. Na některé mé otázky na které jsem znal odpověď, prostě říkal hlouposti. Pro další detaily jsme prohlédli el.servisní knížku, do které mají přístup jen prodejci a odborné servisy a na e-mail mně ochotně odeslal 519 stránek pdf. Manuálu vozidla. Zkušební jízda cca 10 minut, auto perfektní.
Na požadavek prohlídky spodku vozidla na rampě již reagoval nevlídně a nechápal co na tom spodku asi tak můžu vidět ! Leč na rampu jsme vyjeli, při prohlídce začalo auto smutně pípat a počítač oznámil vybití baterie. Auto vyrobené v roce 2021. Šli jsme za management, který prohlásil : Není problém vyměníme baterii za novou. Technik s autem zmizel, za 45 minut přijel s tím, že baterie je vyměněna, ťukl jsem na startér a auto okamžitě bezhlučně naskočilo. S letními reservními koly v kufru jsem odjel k domovu a vyčerpán, zaparkoval v garáži. Auto perfektní.
Ráno jsem chtěl vyndat reservní kola. V domnění, že popojedu mně počítač oznámil ,,baterie vybita“, (žádná nová baterie a na původní nebyl otřen ani prach) tři hodiny jsem nabíjel a vyrazil do esa. Omlouváme se, jistě jen nedorozumění. Nyní skutečně baterii vyměnili (opravdu nová s o 6Ah
nižší kapacitou a bez záručního listu) již jsem nereagoval a odjel. Doma jsem vyndal reservní kola a zjistil jsem, že při doslovném házení reserv do kufru vozidla mně odborníci z esa urazili ovládací páku od víka původního prostoru reservního kola. (auto je vybaveno kompresorem a pěnovou náplní pro případ defektu kol) Jinak auto zatím skutečně perfektní. Je zřejmé, že to není zásluhou esa.
Závěr : Autu esa by asi víc slušel prodej kaprů, škodili by jenom jednou za rok. ./ˇ
Ne nekupovat ojetá auta, ale požadovat technickou kontrolu ověřeným servisním technikem, před podpisem dbale číst každý řádek textu, který podepisujete a platit vždy jen na základě předložení konečné faktury.

Dne 29.11.2023 byl v dealerství AvtoEsa zakoupen vůz Ford Mondeo s nájezdem 197 994 km. Cestou domů (6,9 km) se na přístrojové desce rozsvítila ikonka „motor“. Ráno nasněžilo, auto bylo na letních gumách, takže nikam nejelo. 5. prosince 2023 byla odeslána reklama a fotografie. V reakci na to požádali o potvrzení diagnózy. 23.8.12 udělali diagnostiku, odeslali, v odpovědi požádali o podrobný popis závad a cenu případné opravy. Dne 15.12.23 byla provedena druhá diagnostika a odeslána na stránky "AvtoEsa" s podrobným popisem závad a cenou opravy. Vůz měl v té době najeto 198 139 km. V reakci na to jsme obdrželi odmítnutí opravy těchto závad vozu. Ale máme jednoletou záruční dobu na servis tohoto vozu u autorizovaného prodejce AvtoEsa. Auto najelo 145 km a musí do servisu oprava za 70000(avto stalo 160000)Esa nedoporučuji,

Naprostá spokojenost s nabídkou,chováním a vstřícností prodejce i ostatního personálu, s autem také.

Nejhorší autobazar co jsem zažil, něco slíbí a nedodrží. Arogantní prodejce. Nikdy více

Nejhorsi zazitek pri koupi vozu. Zatajene poniceni od krup, donuceni prepisu z jejich strany za 4000. Na TP si pockate postou za 3 az 4 tydny. Po urgencich si moc nepomuzete. Nasledne zatajena zavada, reklamace je sproste slovo. Vzdyt je to pouzita vec, co chcete reklamovat. No nejvetsi chyba meho zivota pri koupi vozu. Me doporuceni, ani u prodejce nezastavujte. Pokud si chcete precist vse co Vam daji podepsat, tak si na to dejte 2 hodiny, ale.to nedaji zase Vam onia hlavne si dejte pozor, co vse v ramci elektronickeho podpisu podepisujete, protoze Vam nedaji sanci si to vse vklidu odkonzrolovat. Tady by se Coika mela vyradit.
- tel:
- +420 221 410 111
- fax:
- +420 221 410 310
- e-mail:
- zakaznickecentrum@autoesa.cz
- web:
- www.autoesa.cz
- facebook:
- www.facebook.com/autoesa
Kontaktní osoby
- Zákaznická podpora
- 8:00-21:00
- Telefon: +420 800 555 555
- E-mail: zakaznickecentrum@autoesa.cz
Otevírací doba
- Po 9:00 – 22:00
- Út 9:00 – 22:00
- St 9:00 – 22:00
- Čt 9:00 – 22:00
- Pá 9:00 – 22:00
- So 9:00 – 22:00
- Ne 9:00 – 22:00
-
Máme právě otevřeno